Для моїх учнів

Готуємося до контрольної роботи з української мови за темою "Дієслово", "Прислівник"

Варіант 11. Початковою формою дієслова є:а) теперішній час;б)неозначена форма;в) число.2. У реченні дієслово найчастіше буває:а) підметом;б) присудком;

в) другорядним членом.
3. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники:
а) веселий, ясно, ніжний:
б) дружно, весело, щиро;
в) сміливий, слово, чудовий.
4. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з:
а) іменниками;
б) прикметниками;
в) дієсловами.
5. Добери до прислівників антоніми.
Ліворуч
Високо
Вчора
Ззаду
6. Прочитай вірш. Випиши дієслова. Визнач їх час і число.
Ось весна іде ланами,
перелогами, лісами.
Де не ступить — з-під землі
лізуть проліски малі.
Н. Забіла
7. Введи в речення прислівники.
Учися_________________________ і__________ накривати на стіл.
8. Напиши твір-міркування (8—10 речень) «Чому птахи відлітають у теплі краї». Підкресли дієслова.
Варіант 2
1. Прислівник — це:
а) незмінна частина мови;
б) змінна частина мови;
в) граматична основа речення.
2. У реченні прислівники виконують роль:
а) підмета;
б) присудка;
в) другорядного члена.
3. Дієслова минулого часу змінюються за:
а) особами і числами;
б) особами і родами;
в) особами, числами і родами.
4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу?
а) Читає, біжить, сказав;
б) напише, мріє, перегорнув;
в) чекала, стихло, мандрувала.
5. До поданих прислівників добери близькі за значенням.
Холодно
Радісно
Швидко
Гарно
6. Прочитай вірш. Випиши дієслова. Визнач їх час і число.
Ще по ярах біліє сніг
і спить озимина.
Та вже з гори струмок побіг —
до нас прийшла весна.
М. Познанська
7. Введи в речення прислівники.
Подарунок має бути ________ , _________  оформленим.

8. Напиши твір-міркування (8—10 речень) «Книги треба берегти». Підкресли дієслова.


Вчимо табличку множення легко - граючись


                       Зимові вправи для четвертокласників

 Цікаві задачі з математики

Говоломки 


Цікаві задачі з математики

                                            Загадки

                                                   

Готуємося до контрольної роботи з української мови за темою "Іменник" 
 1. Іменник – це частина мови, яка: 
а) відповідає на питання хто? що? і означає ознаку предмета; 
б) відповідає на питання хто? що? і означає предмет; 
в) відповідає на питання хто? що? і означає дію предмета. 

2. Іменник змінюється за: 
а) родами і числами; 
б) відмінками; 
в) родами, числами і відмінками. 

3. Познач речення, в якому підкреслене слово записане з помилкою: 
а) По дорогах їздили автомобілі. 
б) По дорогам їздили автомобілі. 
в) Дорогами їздили автомобілі. 

4. Познач рядок, де іменник стоїть у формі орудного відмінка: 
а) столом; 
б) стіл; 
в) стола. 

5. Запиши іменники у початковій формі: 
У борщі - .. 
Біля галявини - … 
У Миколи - … 

6. Склади із слів речення, запиши. Визнач відмінок іменників. 
За, в’ється, гай, річечка. 
Низько, ластівка, дощ, перед, літає. 
Село, поле, за, нашим, розкинулось, велике. 

7. Розкрий дужки, поставивши іменники у формі відповідного відмінка. 
Діти з (радість) прийняли звістку про подорож. 
Мисливець повернувся з великою (здобич). 
Василько передав зошити (вчитель). 

8. Спиши. Познач відмінок виділених слів. 
На зорі вийшли в поле косарі. 
Синички ховаються під дахами, на горищах, біля опалювальних труб. 
Їж борщ з грибами і держи язик за зубами. 



1. Іменники змінюються:                                                  1б.
а) за родами і відмінками;
б) за числами і відмінками;
в) за родами, числами і відмінками.
2.      Підмет завжди стоїть у формі:                                      1б.
а) орудного відмінка;
б) родового відмінка;
в) називного відмінка.
      3. Визнач , в якому відмінку стоять іменникибоєм, вужем, кутом
            а) орудного відмінка;                                                     1б.
            б) родового відмінка;
в) називного відмінка.
      4. В якому рядку всі слова записані правильно:                1б.
а) піччю, річчю, радісттю;
б) стежкою, чемністю, вежею;
в) піснею, мрією, нічю.
      5. Провідміняй слово небо                                                    2б.
Н.в. ________________
Р.в. ________________
Д.в. ________________
З.в. ________________
О.в. ________________
М.в. ________________
 6. Постав іменники, подані у дужках, у потрібній формі. Визнач відмінок іменників.                                                                                   2б.
Подарувати  ( друг) _______________________________________
Лежить за  ( піч)____________________________________
Тримає в ( рука) ________________________________________
   7. Склади речення. Над іменниками познач відмінки.            2б.
  Біля, українці, завжди, криниці, садили, калину.
____________________________________________________________________
8.  Встав закінчення іменників:                                                     2б.
Символ привітност….., знаю рідну мов…., розкажу дідус… Іван…..

ВАРІАНТ ІІ
1.     Відмінювати іменники - це:                                                  1б.
а) визначити рід;
б) змінити закінчення;
в) змінити значення.
2.      Початкова форма іменника є формою:                               1б.
а) орудного відмінка;
б) родового відмінка;
в) називного відмінка.
      3. Визнач , в якому відмінку стоять іменникирадістю, зеленню, матір’ю
            а) орудного відмінка;                                                                  1б.
            б) родового відмінка;
в) називного відмінка.
      4. В якому рядку зроблено помилку:                       1б.
а) брату Максимові, другові Івану;
б) стежкою, чемністю, вежею;
в) піснею, мрією, пічю.
      5. Провідміняй слово пташка                                                   2б.
Н.в. ________________
Р.в. ________________
Д.в. ________________
З.в. ________________
О.в. ________________
М.в. ________________
 6. Постав іменники, подані у дужках, у потрібній формі. Визнач відмінок іменників.                                                                                   2б.
Стояв на  ( берег) _______________________________________
У хутряній  ( шапка)____________________________________
Милувався ( ніч) ________________________________________
   7. Склади речення. Над іменниками познач відмінки.            2б.
  Повісили, взимку, на, діти, деревах, годівниці.
____________________________________________________________________
8.  Встав закінчення іменників:                                                     2б.
Садили картопл….,  пахло суниц….,  віддам брат…. Олег…..





Готуємося до контрольної роботи з літературного
 читання  за темою "Сторінками історії України"   
  
Контрольна робота №2 .

Тема: «Сторінками історії України»

І варіант

1.     Хто автор твору «Ярослав Мудрий»?

2.     Хто був найвідомішим ученим за княжих часів(за Іваном Крип’якевичем)?







             













3.     Як Ярослав дбав про місто Київ?
4.     Пригадай оповідання Марії Пригари «Козак Голота». Запиши відповіді на запитання.
·        Чому козак Голота мав таке прізвисько?
·        Куди і навіщо направлявся козак Голота?
5.     Яка головна думка оповідання «На новій землі»?
6.     Пригадай твір «Ялинка мого дитинства». Запиши відповіді на запитання.
·        Із чого дівчина робила прикраси?
·        Що дівчина вирізала з паперу?
7.     Хто автор твору «Наш прапор»?
Контрольна робота №2 .
Тема: «Сторінками історії України»
ІІ варіант
1.     Хто автор твору «Наші предки - слов’яни»?
2.     Яка книга стала першою історією України(за Іваном Крип’якевичем)?
3.       




     













3.     Як захищали своє місто слов’яни?
4.     Пригадай оповідання Івана Боднарчука «На новій землі». Запиши відповіді на запитання.
·        Що взяла мати із собою в дорогу?
·        Яку пораду дав дядько Андрія дітям?
5.     Яка головна думка оповідання «Козак голота»?
6.     Пригадай твір «Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор? ». Запиши відповіді на запитання.
·        Що означало захопити стяг ворога?
·        Що означають кольори нашого прапора?
7.     Хто автор твору «Ялинка мого дитинства»?
    
                               

Готуємося до контрольної роботи з                                                                         природознавства "План і карта"

Як орієнтуватися на місцевості. 
Прізвище_____________________ 

1. Горизонт –це… 
а) уявна лінія; 
б) уявна історія; 
в) уявна мотузка. 
2. Підписати сторони горизонту. 

3.Орієнтування на місцевості –це… 
а) уміння знайти місце; 
б) уміння знайти сонце; 
в) уміння визначити сторони горизонту. 

4. Орієнтування за сонцем відбувається так: 
а) потрібно вранці стати обличчям у бік своєї тіні; 
б) потрібно опівдні стати обличчям у бік своєї тіні; 
в) потрібно опівдні стати спиною до своєї тіні. 

5. Компас –це… 
а) прилад для визначення сторін горизонту; 
б) прилад для вимірювання температури; 
в) прилад для визначення напрямку вітру. 

Тест 6. Як зображують місцевість на плані. 
Прізвище _____________________ 
1. План -це : 
а) точний малюнок предмета; 
б) точне креслення предмета; 
в) точне креслення предмета зверху. . 

2. Масштаб вказує... 
а) де яка сторона горизонту; 
б) у скільки разів зменшено або збільшено справжні розміри предметів; 
3.Намалюй умовні знаки: 
- мішаний ліс;____________________________________________ 
- плодовий сад;______________________________________________ 
- шосе;___________________________________________________ 
- стежка;___________________________________________________ 
- будівлі;___________________________________________________ 
- озеро;___________________________________________________ 
- луки;____________________________________________________ 
- залізниця;_________________________________________________ 
- річка;_______________________________________________________ 
- міст;______________________________________________________ 
- Ґрунтова дорога;________________________________________________ 
-поле, город._______________________________________________________

Перевірна робота 
1 варіант 
І рівень 
Дайте правильну відповідь. 
1. Щоб накреслити план великих предметів, використовують: 
а) компас; 
б) масштаб; 
в) малюнок. 
2. Чим позначаються на карті гори, рівнини, ріки, озера, моря? 
а) Кольорами; 
б) умовними знаками; 
в) малюнками. 
3. На планах масштаб завжди однаковий. 
а) Так; 
б) ні. 
ІІ рівень 
Допишіть речення. 
4. На ____ позначають ____. 
(різними кольорами сушу, гори, водойми, фізичній карті) 
5. Географічна карта — це ____ у багато разів зображення на площині земної поверхні за допомогою ____. 
(зменшене, збільшене, умовних знаків, малюнків, схем) 
6. Підпишіть умовні знаки плану місцевості. 
ІІІ рівень 
7. На плані ділянка має такі розміри: довжина 6 см, ширина — 4 см. Масштаб плану: 1 см — 15 м. Обчисліть справжні розміри цієї ділянки. 
Довжина: ____ 
Ширина: ____ 
8. Поміркуйте. Запишіть своє міркування. 
На екскурсію до парку учні йшли спочатку на північ, потім — на схід, далі — на південний схід. У яких напрямках вони повертатимуться? 
2 варіант 
І рівень 
Дайте правильну відповідь. 
1. Масштаб використовують, якщо потрібно: 
а) накреслити план місцевості; 
б) намалювати місцевість; 
в) визначити сторони горизонту. 
2. Чим позначають на карті міста, корисні копалини? 
а) Кольорами; 
б) умовними знаками; 
в) малюнками. 
3. Географічна карта — це: 
а) план місцевості; 
б) зменшене у багато разів зображення всієї земної кулі чи її частини; 
в) вид згори ділянки земної поверхні. 
ІІ рівень 
Допишіть речення. 
4. Умовними знаками на ____ позначають ____. 
(поля, дороги, будівлі, ліси, моря, країни, на плані) 
5. На аркуші північ позначають ____, південь — ____, захід — ____, схід — ____. 
(праворуч, унизу, ліворуч, угорі) 
6. Підпишіть умовні знаки плану місцевості. 
ІІІ рівень 
7. На плані ділянка має такі розміри: довжина 4 см, ширина — 3 см. Масштаб плану: 1 см — 20 м. Обчисліть справжні розміри цієї ділянки. 
Довжина: ____ 
Ширина: ____ 
8. Поміркуйте. Запишіть своє міркування. 
На екскурсію до парку учні йшли спочатку на південь, потім — на захід, далі — на південний захід. У яких напрямках вони повертатимуться?


              Вивчаємо таблицю множення легко


                            

 

                 Перевіряємо таблицю множення

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар